Filmdag.

Halloj!

I fredags vart det mys och igår var det fest. Trots allt. Tanken var att vi bara skulle ta det lugnt hela helgen men igår när 2 av Simons kompisar kom förbi här ute hos oss steg festhumöret till en lite högre nivå. Vi bestämde oss alltså för att åka in till stan. Vi gick på primero där det var någon slags födelsedags fest. Riktigt mycket folk men vi vart inte långvariga. Krogen är fan inte så roligt längre! Inte ett dugg nästan. Tog även 20 minuter minst för att få beställa något i baren. Men så är det ibland! Fredagen vart definitivt mycket mysigare än lördagen och det ska jag ha i åtanke nästa gång jag får för mig att åka ner på krogen ;p Fast det har man väl hört förr...

Idag vaknade vi (jag och Simon) hemma i lägenheten i stan. Båda mådde väl som vi förtjänade kan man säga. For ner på jobbet en sväng och surrade lite med dom som jobbade osv. Skulle hämta en sak också. Varken jag eller Simon läre har varit körklara men vi tog en chansning eftersom vi ville hem så fort som möjligt. Sen när vi står utanför jobbet så skojar vi om att "Va komiskt det vore om det kom en polisbil och parkerade bredvid oss nu. Höhö". Tro inte på fan då att när vi går ut ifrån jobbet igen står det en polisbil vid vägen utanför som har stoppat nån bil. Jag vart väl lite nojjig först eftersom det var jag som skulle köra hem men tillslut var det bara till att chansa igen och det gick bra. Sen när vi skulle plocka upp dom andra grabbarna som vi var ut med igår så bråkade vi om vem som skulle köra ut till njurunda. Jag vägrade och alla andra också. Det slutade iaf med att Simon i all iver vart förbannad och körde ändå. Vi tog oss hem allihopa med körkorten i behåll. Vanligtvis brukar jag aldrig köra dagen efter jag varit ut men ibland måste man ju tyvärr chansa. Sen vet vi ju heller inte om de var så att vi faktiskt inte var körklara. Vi kunde likagärna ha varit det... Punkt.

Det tog inte lång tid förrns vi åkte in till stan igen dock. Ifrån njurunda alltså. Vi for på hemmakväll och hyrde 3 filmer och sen for vi upp till Norda och kollade på en av dom. Mer hann vi inte eftersom vi var bjudna på middag hos Simons föräldrar. God mat och trevligt sällskap. Jag gillar Simons familj jag :)

När vi kom hem hit igen (björkön) såg vi dom resterande två filmerna och sedan somnade Simon. Otippat. Han fick ledigt imorgon så vi har en dag till att umgås och sedan ska jag jobba kväll.

Nu ska jag sooooooooooova.

Kommentarer
Postat av: mattan

Jag gillar att din karl är en trött människa! haha.

2008-09-15 @ 22:20:18
URL: http://whaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0