Tandoori.

Gårdagen vart lång. Verkligen lång. Vi sjöng från 13 till 18 ungefär med en minimal fikapaus vid halv tre tiden. Därefter gick vi alla till tandoorihouse och käkade. Underbart gott. Satt och surrade till klockan vart 21 ungefär och därefter hängde jag med Johanna till Nadia i stan där vi tog en shot eftersom vi planerade utgång. Senare bar det av till en Anna och sedan krogen. Vart en in och ut sväng på Svenssons för där var det dött. Gick vidare till O'learys där vi skiljdes åt och jag mötte Lisa och hennes väninnor. Kostade på mig ett par öl och sedan kom Simon och hämtade mig. Han vart väl inte så imponerad av att kliva upp mitt i natten och komma men snäll som han var gjorde han det. Ingen tvingade han, faktiskt. Så, det var min dag i korta drag.

Nu ska jag iväg och sjuga på en begravning med tjejerna. Mindre roligt. Men eftersom frun till han som dött hade önskat våran lilla kör så ställer vi självklart upp. Tur att det inte är någon man känner som dött. Det hade jag aldrig klarat av.

Efter begravningen ska jag åka ut till farmor och farfar och käka middag. Blir till att ta bussen idag eftersom det är glashalt ute och jag har inga vinterdäck på (bra där!). Vinterdäcken är ute hos pappa men jag vågar inte köra dit med mina sliriga däck heller.

Dags att gå. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0