Nu har man mycket att göra...

Vad har du för TV-kanaler? En hel del faktiskt. Dom jag behöver så att säga.

Har du åkt moped någon gång? Hörrdu! Jag har ägt en. HAHA.

Har du busringt någon gång? Vem har inte det?

Har du fått felparkeringsböter? 2 ggr. Lapplisejävlar måste vara bland dom mest hatade människorna.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Inte en chans.

Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailandet.

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Family guy och Simpsons.

Kan du alla orden i nationalsången?
Njet.

Badkar eller duschkabin? Jag har badkar.

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Öhm... Ingen aning.

Chips eller popcorn? Chirreee.

Vilken färg på läppstift använder du? När jag väl använder det är det knallrött.

Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin. Färskpressad.

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Ute och åt, vadå på restaurang? Annars var det väl Natalie när vi lunchade på barista.

Favoritchoklad? Hemmagjorda chokladbollar!

När röstade du senast? Beror på vad du menar för röstning. Menar du riksdagsvalet eller vad det kallas har jag inte röstat yet.

När åt du en hemodlad tomat sist? Har jag nånsin ätit det mån tro? Vet iaf ej.

Har du vunnit en prispokal någon gång? Jag vinner ju knappt 10 kr på en tialott. Så, nej. Inte vad jag kan minnas.

Klarar du att tanka själv? Ja, hur svårt är det? Öppna tanklocket, sätt i kortet (eller hur du nu föredrar att betala) och sedan in med pumpen i tankhålet. Avancerat va?

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Onej. Men man har väl varit bra sugen nångång.

Pepsi eller Coca Cola? Coca cola.

Vad var det senaste du handlade?
Pyssel till mina inbjudningskort.

Har du kräkts offentligt? Har nog hänt. Ja inte bland folk men ute.

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Mjaaee, tveksamt.

Har du ringt något betalnummer? Alla nummer kostar ju? Doh.

Kan man vara vän med sitt ex?
Ja verkligen.

När besökte du ett sjukhus senast?
En månad sen, typ.

Hade du mycket hår som liten bebis?
Nope, flintis.

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "... Välkommen till röstbrevlådan"

Vad har du i din väska?
Tusentals saker. Plånbok, almenacka, snus, nycklar, läppglans, papper, tuggummi osv.

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Näe. Läser bloggar? 

Vad är du tacksam för idag?
Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0