In a baad moooood.

Ja det är jag nu. Har jag väl varit i stort sätt hela dagen. Men man kan ju inte sprudla varje dag inte!

Jobbet gick väl okej. Var rätt mycket folk ett tag men det funkade. Kom hem runt 21:30 nångång. Fick skjuts av Nadia och det var uppskattat, tack så mycket! Slapp gå hem i tokkylan i mörkret.

Vart raka spåret in i duschen så jag slipper tvätta håret imorgonkväll då det blir party. Får ingen ordning på det då det är nytvättad oså tar det en massa tid vilket jag inte kommer ha över imorgon. Jobbar nämligen 10-20 ungefär och därefter ska jag hem till Kate på halloween/inflyttningsfest. Har dock ingen utklädnad så jag måste försöka slå ihop några egna idéer och rota fram nåt skrot ur garderoben som kanske kan funka. Nåväl, jag hoppas jag kommer in ändå ;) Även om min biljett till inbjudan var utklädnad. Hehe.

Just nu ligger jag i sängen med en kurrande katt bredvid mig. Mys!! Karln är ute på utsvävningar ikväll och det kan han gott och väl vara. Har ändå ingen lust att umgås med någon nu. Måste försöka få någon sömn så jag orkar morgondagen. Ska upp om 8 timmar ungefär och här ligger jag. Pigg som en nötkärna.

Ska slå på andra avenyn eftersom jag inte sett dom som kom ut i söndags. Hare bra!

Sluta tjaffsa om småsaker hela jävla tiden. Jag blir tokig på dig!! Du bara vänder och vrider på saker hela tiden. Bara för att ha nåt å vara sur över liksom. Barnsligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0