Är det inte det ena...

Så är det det andra.

Jo jag tackar. Telefonen har gått i högvarv hela morgonen när jag har försökt sova. Var det inte jobbet som ringde och tjatade om att man kunde komma tidigare, som vanligt, så var det pappa som hade lite planer.

Så nu sitter jag här och är skittrött idag igen. Hinner inte ta en kopp kaffe heller eftersom pappa kommer snart. Åh jag orkar inte vara såhär trött. Också ska jag jobba hela kvällen också from klockan 13. Var egentligen från klockan 16, men ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Är ju ingen jobbig tid egentligen, men när man är såhär slö så är fan allt jobbigt :p Och pengar behöver jag ju så...

Snöar gör det ute också. Så jag anar tusen minusgrader. Ingen bra dag idag minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0