Nytt jobb.

Halloj.

Idag har jag varit på anställningsintervju och det gick galant. Äntligen ett heltidsjobb! Helt underbara arbetstider, underbart bra lön, inte slitsamt på kroppen och det bästa är ju att Natalie min vän också fått jobb där (; Jag ska nämligen jobba som säljare. Har alltid varit anti sånt för oftast är det så att man bara för provisionsbaserad lön och det är ju kasst. Men nu gav jag det ett försök och jag har hört jättemycket bra recensioner om stället så jag är helnöjd :) Företaget verkar vara seriöst. Så nu får jag alltså fast lön varje månad som var riktigt bra, plus provision. aaaawsome.

Gruvar mig för att säga upp mig från mitt nuvarande jobb. Känns taskigt på nåt vis. Men det funkar ju inte. Får ju knappt ihop några pengar alls eftersom jag bara jobbar några få timmar i veckan. Är ju snart 20 år och då måste man nästan ha en fast inkomst. Räcker inte med ett par tusen i månaden.Jag vill ju också flytta till eget och kunna unna mig saker och ting ibland. Eller hur? Det är ju förståeligt tycker jag iaf.

Jaja. Jag är glad iaf :)


Kommentarer
Postat av: karro

Vad äre för jobb? :)

2008-11-12 @ 22:12:23
URL: http://karrobajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0