My desire is to please yah!

Har en låt som går sådär på huvet. En utav gospellåtarna vi sjöng när vi var i Uppsala med kören. Precis efter att vi kom hem ifrån Gran Can.

Ja, vad händer i mitt liv då? Ja, ganska mycket skulle jag väl nästan vilja påstå. Eller? Tja, vad vet jag. Igårmorse kom iaf Natalie och hämtade upp mig och sedan for vi hem till henne och käkade dunderfrulle. Sedan for vi iväg och solade och sist av allt var vi och tränade på ego. Har faktiskt aldrig tränat där förr eftersom jag haft lite fördomar om stället men det var riktigt fräscht! Dit vill jag fortsätta gå så jag funderar på att kosta på mig ett årskort. Tråkigt att det är så jäkla dyrt bara. Vi tränade iaf ett par timmar och sedan for vi hem till mig och fräschade till oss innan vi åkte till min mamma och Håkan. Natalie vart inte så långvarig där men jag vart kvar ett bra tag. Senare åkte jag bort till Lisa och umgicks med henne och Annie! En trevlig dag kan man sammanfatta det hela.

Imorn ska jag träffa papi för jag har ju min bil där ute så jag ska hämta den. Nya vinterdäck och grejer har pärlan fått! :)

Vi hörs nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0