Låt den rätte komma in.

Tjo.

Gårdagen bestod av jobb, men inte lika länge som jag hade ställt in mig på. Vi stängde nämligen lite tidigare än vanligt och det var dött hela dagen så jag fick gå redan vid 17:30 tiden. Så jag slapp stressa inför kvällen! Superskönt. Tog allt i min egen takt. Natalie, Anni-Li, Mattias och Jocke kom och plockade upp mig och så åkte vi till Kate som hade förfest i sin nya snygga lägenhet ovanför ica bergsgatan. Vid 22-snåret for vi (jag, Natalie & Anni-Li) ner på O'learys och tog en stämpel och därefter for vi upp till Jocke och Anni-Lis lägenhet och drack ytterligare några glas innan vi for ner på staden.

Väl inne på O'learys beställde vi en varsin mohito innan tjejerna ville dra vidare till Kåren. Jag däremot bestämde mig för att åka hem redan då eftersom jag var så sjukt trött eftersom jag knappt sovit nåt natten innan. Vilket jag gjorde alldeles rätt i. Kom hem i hyffsat nyktert tillstånd och kröp ner i den underbara sängen tillsammans med Simon.

Imorse ringde jobbet och frågade om jag kunde komma in. Jag var som ett yrväder eftersom jag var så sjukt trött men sa ändå att jag kunde komma. Men sen visade det sig att det inte behövdes så jag slumrade vidare ett bra tag. Skönt. När jag vaknade så hade Simon precis kommit hem eftersom han vart iväg och jobbat. Han berättade att hans mamma och brorsa skulle komma lite senare för att käka middag. Verkligen fel dag för det tyckte jag men det var bara att påbörja städningen i lägenheten eftersom den inte såg allt för fager ut. Sedan kom dom på eftermiddagen och vi käkade middag som planerat. Sedan for jag och Simon iväg på bio och såg Låt den rätte komma in som jag hade höga förväntningar på. Till min besvikelse var den inte alls bra. Jag har läst boken och den var så mycket bättre. Men så är det ju oftast...

Nu har jag nyss tagit en kvällsdusch och nu ska vi se en film som vanligt. Båda är sjukt trötta så det ska bli skönt att sova. I veckan jobbar jag mån, tis, ons, tors och söndag. Gruvar mig faktiskt inte speciellt mycket eftersom jag behöver varenda krona jag kan tjäna in! :) Tidsfördriv dessutom.

Nu vart det återigen ett långt och ointressant inlägg. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0