Kommerintepånågonrubrikjustnu.

Hallo.

Imorse var jag nådigt trött när jag skulle kliva upp och åka med mormor och morfar till birsta. Men jag tog mig upp ändå. Vart en mysig liten tripp trots allt :)

När vi kom tillbaka till stan handlade jag lite och sedan for jag upp till lägenheten och åt lite lunch innan det var dags för jobb. Skulle egentligen ha träffat pappa för och skriva några papper men vi ska göra det imorgon istället. Han hade tjatat hela morgonen och kvällen igår att jag skulle ringa så fort jag kom tillbaka till stan så vi kunde ses, men icke. Pappor, pappor. Upptagna människor :p Tusen bollar i luften.

Jobbet gick iaf bra. Pratade med min nuvarande chef idag och sa upp mig. Var dönervös innan men det gick bra. Han gratulerade och var förstående. Då släpptes en sten från bröstet kan jag lova. Sa iaf att jag kunde jobba november ut. Men förstår ni hur fattig jag kommer att vara i december eller? Börjar ju nyjobbet den 1:a = att min första lön kmr i januari. Och från det jobbet jag har nu får jag inte många kronor. Och det är jul och allt!! Verkligen sämsta timingen någonsin. Men vad gör man? Det är bara att bita i det sura äpplet och snåla på utav bara helvete.

Nu blir det jobb hela helgen så någon vidare uppdatering tror jag inte det blir här på bloggen. Men det har väl ingen lidit av tidigare så :p

Kom på att jag inte nämner Simon lika mycket nu som jag gjorde förrut. Men inget har hänt mellan oss. Vi är fortfarande tillsammans ♥ Bara det att han bor hemma ett tag för att vi inte ska gå varandra på nerverna. Det blir lätt så om man är upp i varann dygnets alla timmar. Så vi gör det här för att slippa att det ska behöva bli tjaffs och så mellan oss. Vi tog ju ett ganska stort steg på en gång. Gick ifrån kompisar till sambos liksom. Lite väl kanske. Men nu vet ni iaf, om ni undrade dvs.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0