Inte så aktiv kanske.

Njae, jag är ju inte så aktiv nu för tiden med bloggen. Har ju fasiken inget intressant att skriva. Men ibland kommer ju det där lilla skrivsuget och smyger sig på...

Hos mig har inte speciellt mycket hänt sedan sist. Drog en stan idag med Natalie först, sedan Ewe. Natalie var hos Kate på salongen och hade piercat örat (ni vet där uppe i örat, inte i snibben liksom) så jag gick dit och mötte henne. Och vem får då för sig att också pierca sig där om inte jag? Johodå, sagt och gjort och nu sitter den där. Har haft där uppe förrut också men då tog jag ut den för jag fick så mycket problem. Får hoppas att det lyckas bättre den här gången då för jag tycker det är supersnyggt.

Köpte mig en ny dust-it också för min är slut sen länge tillbaka och den är lite lätt beroendeframkallande. Tog oss en fika/lunch också och satte och surrade.

På stadsturen nummer 2 som var med Ewe var jag in på make up store och handlade ett täckstift eftersom min MONSTER-finne på hakan är omöjlig. Jag hatar den. Den går aldrig bort. Ursäkta min äcklighet men jag tyckte ni borde veta det. Får väl hoppas att man kan täcka den mer nu då. Skitfinne. Vet inte ens om man kan kalla den finne för den har suttit där över en vecka nu alltså. Går inte att klämma skiten heller.

Så. Nu har ni fått lite mer smak av min ointressanta vardag. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0