In the middle of the night.

Nu är det natten och här sitter jag. Vaken som vanligt. Mina sovtider har gått till det negativa igen.

Spenderade iaf halva dagen åt väntan på pappa som aldrig ringde :p Tillslut när klockan var runt 16 så kom han och plockade upp mig och vi for ut till huset. Pappa och Marianne skulle på någon teater. Jag skulle egentligen på middag med Simon hos hans kompis men den var inställd och dom skulle ha fest istället. Men eftersom jag inte alls har något festsug så avstod jag. Stannade i pappa och mariannes hus istället och Simon kom dit. Så vi käkade onyttigheter och tittade på bla Idol. Var barnvakt åt brorsan ett tag. Kom hem bara för en halvtimme sedan ungefär. Mysig kväll.

Imorgon blir det nog något liknande för då är vi bjudna på middag hos pappa och Marianne (och brorsan såklart). Trevligt, trevligt! På söndag blir det jobb som gäller. I really need money now. Undra hur jag jobbar i veckan? Har inte spanat in schemat än. Hoppas inte jag jobbar tisdag bara! Det är den enda dagen jag bara inte får jobba. Men det känns som att jag kmr göra det. Jobbar alltid tisdagar känns det som ;p Men det är bara att hålla tummarna. Annars får det väl bli som det blir då...

Näe nu ska jag mysa på lite här. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0