Helgen är över.

Ja, nu är den jobbiga helgen över. Den har som sagt bestått av jobb, jobb och mer jobb. Började med torsdagkväll, sedan fredagkväll, heldag lördag och heldag söndag. Samt så blir det ett extrapass ikväll eftersom en tjej på jobbet har ramlat och gjort illa sig och kan inte jobba. Aldrig roligt att jobba helger men man tjänar ju pengar så man får ju egentligen ge fan i å klaga! Men igår, söndags, har jag nog aldrig varit så trött tror jag :p Och mycket folk var det... Men men, snart börjar jag ju på mitt nya jobb = inga helger :D

Igår efter jobbet for jag och Emma på ica och handlade lite gotta. Där träffade vi även Sandra och sedan for vi hem till mig och kollade alla andra aveny avsnitt och sedan sanningens ögonblick. Därefter promenerade dom hem i kylan. Stackarna. Men jag vill inte vara ute å köra min bil nå mycket nu för ena mitt halvljus har slutat funka. Jävligt roligt. Blir nog dyra kostnader det. Och ännu roligare blir det ju om man stöter på farbror blå som förmodligen ger mig böter. Eller nåt i den stilen. Så jag avstår helst.

Inatt var det så grymt skönt att sova så det fanns inte. Ingen väckarklocka att vakna till. Däremor ringde ju pappa och väckte mig i vanlig ordning ;p Fick gå ner och möta upp han utanför porten för att skriva på några papper. Vi har nämligen startat ett företag tillsammans, så nu är jag VD (; haha! Nej men så seriös ska jag väl inte låta eftersom jag faktiskt inte är så insatt ännu i vad det handlar om. Men jag är det iaf och ska snart gå en bokföringskurs på ett par dagar så jag kan sköta alla papper och sånt! :) Men det är ju inget jag kmr hålla på med på heltid så därför kommer jag ju jobba som vanligt på det nya jobbet... Känns bra iaf.

Börjar jobba 16 idag så jag ska väl fortsätta ta det lugnt tills dess. Orkar inte göra något annat. Är helt slut i kroppen. Skulle behöva göra en storstädning här hemma också men det orkar jag inte just nu! Får ta det imorgon då jag är ledig istället.

Har beställt bruna linser också :) Hade det förrut men det var ju ett par år sen och nu vill jag ha det igen. Jag tyckte jag passade i det :p Fast vissa tyckte jag såg läskig ut, haha.

Nu är mina inbjudningar till 20-års festen färdiga också! Så snart kanske några av er får en hem på posten eller rakt i handen. Emma och Sandra fick sina igår iaf.

Vi hööööörs.

Kommentarer
Postat av: JW

intresserad av att köpa Chanel?



klicka dig in i min chanelshop:D

2008-11-19 @ 02:51:12
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0