Hand me the world.

God dag!

Med myskläder och kaffekoppen i högsta hugg sitter jag bara å slappar i ena fotöljen. Lovely! Inga måsten förrns klockan 16, då det är jobb på schemat. Skrev ju igår att jag skulle jobba mycket denna veckan men tyvärr verkar det inte bli så. Har tydligen blitt ändringar i schemat. Too bad. Men jag kanske jobbar mycket ändå, det visar sig senare när jag kommer till jobbet!

Klockan 14 kommer Natalie och hämtar mig med vrålåket och då ska vi fara ut till timrå. Har nämligen min stora röda dunjacka där sen förra året då hon lånade den. Nu känns det som att det är läge att använda den eftersom det är så fasansfullt kallt ute!  :o Någonting jag måste införskaffa mig är en stor mjuk halsduk och vantar. Helst en mössa också så blir det komplett. Men när ekonomin tillåter det är en annan fråga. Har ju dragit på mig en mindre förkylning dessa dagar då man inte gått påklädd med varma kläder. Typiskt.

Måste nog försöka hinna åka förbi mamma och Håkan också så jag kan skriva klart mina inbjudningskort. Det är ju bara en månad till OSA datumet är satt. Har hittat en fin klännin på nellys hemsida men frågan är ju om jag vågar klicka hem den. Den kanske inte passar alls. Fast då kan man iofs bara skicka tillbaka den...

Nu ska jag fylla på kaffet och försöka hitta på något annat skoj.

Kommentarer
Postat av: Mattan

Ja, vovven är in skaffad

och jag gillar´t!!!

Hon är söt, tjurig, men söt.

2008-11-03 @ 18:31:01
URL: http://whaat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0