Gevalia.

Godmorgon eller godag kanske man ska säga.

Sitter i sängen med datorn i knät och kaffekoppen på sängbordet och är nyduschad. Skönt som fan. Men är fortfarande trött som ett as. Hade ställt klockan på halv tio men inte kom jag upp då inte. Näe inte förrns pappa ringde halv elva klev jag upp. Minns inte så mycket av vad han sa eftersom jag var så nyvaken men han nämnde något om att maila papperna osv. Ska nog ta och ringa upp han igen snart.

Det verkar inte vara något fantastiskt väder ute inte. Ser grått ut. Mamma hade ringt och pratat in på röstbrevlådan att det tysligen var svinhalt ute. Då blir jag nojig och slipper helst sitta i bilen på hela vintern. Ungefär. Hatar när det är halt.

Jaja, ska väl fortsätta dricka mitt gevaliakaffe och se om det dyker upp nåt oväntat besök. Haha. Tvivlar på det jag.

Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0